المواضيع العاجلة
جارى التحميل
الخميس، 6 مارس 2014

Info Post



مش هقبل اعيش وياك
ولا هرمي نفسي في حضن هلاك
ابعد عني وانا هنساك
ومين مجنون يعيش وياك
انسى بقا حبيبك اللي هواك
واللي اتمنى في يوم يعيش معاك
شوف حد غيري يحبك ويستناك
دور على واحد يتمنى لقاك
وتسيبه زيي ما انته عامل ملاك
اه كتيير حبوك وكتيير كرهوك
وفي اللي نسوك 
وفي اللي لسه بيحبوك
بس انا مين انا 
انا ضاع عمري هنا
في مكان جمعنا ببعضنا
وفيه سيبنا حبنا
حبنا اللي كان من قلبنا
وكان احسن حاجه عندنا
فين انته دلوقتي وفين انا 
احنا حبيبين نسينا بعضنا
ومين اللي اتجرح انته ولا انا
حب وضاع مننا 
جرح وعمر في قلبنا
ولا انته نسيت ولا انا
وضاع مع حبنا حلمنا
حلمنا اللي كتبنا مع بعضنا
بقينا اتنين منعرفش بعضنا
وايه اللي في النهايه يهمنا 
ما احنا خلاص الحب راح من قلبنا
والجرح بقا اسهل حاجه عندنا
خلاص بقا يجري في شرايين دمنا
وكان مين يعني قلنا
نجرح ونسيب بعضنا
مش ده عقلنا ولا حاجه ضاعت مننا
كنا اتنين عايشين حلمنا 
فارحنين بحبنا
طايريين في السما
ولا شئ في دنيتنا يهمنا
وهبنا لبعض عمرنا
عشنا انا وانته لحظات الهنا
كان باب السعد مفتوح لنا
بس خلاص مفتاحه ضاع مننا
والفراق بقا متقدر لنا
والبعد بقا الطريق بينك وبيني انا

0 التعليقات:

إرسال تعليق