المواضيع العاجلة
جارى التحميل
السبت، 1 ديسمبر 2012

Info Post
قلتلها بحبك**
قالتلى أرجوك**

ماتحولش تزود**

بقى كده**

جراحى وألامى**

قلتلها بحبك**

قالتلى لا**

مش ممكن**

بقى تانى**

قلتلها بحبك**

قالتلى طب**

أعمل أيه**

وأنا مالى**

قلتلها بحبك**

قالتلى أرجوك**

أبعد عنى**

وسيبنى بقى**

فى حالى**

قلتلها بحبك**

قالتلى تعرف**

أنت أيه**

بقى كده**

عن أحوالى**

قلتلها بحبك**

قالتلى أنا**

مش ممكن**

كده أبدا**

أحب تانى**

قلتلها بحبك**

قالتلى يعنى**

أنت عايزنى**

أصرخ بقى**

كده وأقول**

أه وأه يانى**

قلتلها بحبك**

قالتلى أرجوك**

أرحمنى أنا**

خلاص سلمت**

لأنى غرقت**

بقى كده**

فى حبك**

لحد ودانى**

قلتلها بحبك**

قالتلى صدقنى**

وأنا بقى**

كمان بحبك**

ياسعد أيامى**

قلتلها بحبك**

قالتلى أرجوك**

أسكت بقى**

بدل ما أرجع**

فى كلامى**

قلتلها بحبك**

قالتلى وأنا**

بأموت فيك**

ومش ممكن**

بقى أبدا**

أسيبك تانى**

قلتلها بحبك**

قالتلى وأنا**

كمان بحبك**

ماهو أنت**

ملكت خلاص**

قلبى وكيانى**

وأنغرست فى**

روحى ووجدانى***

0 التعليقات:

إرسال تعليق